29 Kasım 2010 Pazartesi

Seviyor, Sevmiyor

Çarpık bacaklarını sevmiyorum.
Omzuma bile gelememesini sevmiyorum.
Bazen küçük bir kız çocuğu gibi davranmasını sevmiyorum.
Yürürken sol kolunu çantasını taşımakta zorlanır gibi geniş hareketlerle sallamasını sevmiyorum.
Basenlerinin büyüklüğünü sevmiyorum.
Alt dişlerinin çarpıklığını sevmiyorum.
Gülerken birşey söylemeye çalıştığında dudağının yamulmasını sevmiyorum.
Sürekli aynı şeyi giymesini, yeterince dişi giyinmemesini sevmiyorum.
Gülümsemesini kısmaya çalışırken dudaklarının aldığı şekili sevmiyorum.
Bazen şaşkın biri gibi davranmasını sevmiyorum.


Gülerken üst dişlerinin beyazlığını seviyorum.
Mutluyken, heyecanlanınca, üzüldüğünde, aslında her durumda, kaşlarını oynatışını seviyorum.
Beatles dinlemesini seviyorum.
Bana film önermesini seviyorum.
Nazım'ın şiirlerinde benim kadar heyecanlanmasını seviyorum.
Neşesini seviyorum.
Kendini göstermeye çalışmadan gösterebilmesini seviyorum.
Karikatürlere bayılmasını seviyorum.
Ses tonunu seviyorum.
Aşık olabilmesini seviyorum.

Yine de genelde ilk kısma takılıyorum.
Çünkü ben salak bir başağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder