5 Şubat 2011 Cumartesi

Facebook'ta Fotoğraf Beğenme İşi Benim Kafamı Karıştırıyor Bazı Bazı

  Facebook'ta fotoğraf beğenme işi sanırım dünya üzerinde bir tek bana bu kadar kafa karıştırıcı geliyor. Bir kişi bir fotoğrafımı beğenirse elim ayağım birbirine dolaşıyor. "Ben de onun fotoğraflarını mı beğenmeliyim?" diye sorular soruyorum kendime. Ama o zamana kadar bir tek fotoğrafını bile beğenmemişim. O vakitten sonra beğensem belli ki karşılık olarak beğendim. Beğenmesem sanki öküzmüşüm gibi. Hadi diyelim beğendin. Kaç fotoğrafını beğeneceksin? Kız/Çocuk oraya onlarca fotoğrafını koymuş. Hepsini beğensen zaten sapıksın da, ya aralarından bir kaçını beğenirsen? 49 tane fotoğraf koydum 3 tanesini mi beğendin? Nasıl zor tatmin olan bir bünye bu. Ulan hergele geriye kalan 46 fotoğraf bokuma mı benzemiş demez mi. Çok karışık işler. Facebook'a hayır.

4 yorum:

  1. içinden nasıl geliyosa öyle yap.şahsım adına hiç o beğendi diye beğeniyim mi bende demedim.boşver.

    YanıtlaSil
  2. Doğrusu o.Kafa karışıklığına lüzum yok.

    YanıtlaSil
  3. Ahahahah :D bence de içinden geleni yap.

    YanıtlaSil
  4. Bundan böyle sakinleşmeye çalışıcam :D

    YanıtlaSil