4 Aralık 2010 Cumartesi

Maziden Koptu da Geldi

 Orta sonda servisimde bir kız vardı. Sabahları başını omzuma koyup uyurdu. Onu bir gece rüyamda gördüm. Bizim evde, bizimle birlikte oturuyordu bir gece. O rüyadan uyandıktan sonra o kızdan hoşlanmaya başladım. Tam da o sıralar o kız, benim bir arkadaşımla çıkmaya başladı. Vücudu çok güzeldi. İnce ve uzundu. Ses tonu çok güzeldi. Güzel bir kızdı. Ne var ki bir gün Galatasaray-Fenerbahçe maçı yüzünden kavga ettik. Çok salak bir kavgaydı. Birbirimize kırgın gibi davranmaya başladık. Aslında zaman içinde tekrar eskisi gibi olmaya başlayacaktık. Ama zaman kalmamıştı. Ortaokuldan mezun olmuştuk. Bir süre Msn'den konuştuk. Sonra iletişim tamamen kesildi. Şimdi ne telefonu var bende, ne Msn adresi, ne de Facebook'da bulabiliyorum. Ve bu sabah uyandığımda, üstünden kaaaç sene geçmiş olmasına rağmen onu özlediğimi farkettim.
Keşke tekrar yanımda olsa. Keşke onu bir yerlerden bulabilsem.
Bugün dışarıda karşıma çıksa mesela?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder